Unele texte sunt pamflete şi trebuiesc tratate ca atare. Orice asemănare cu oameni sau animale reale se pedepseşte conform legii...

vineri, 22 ianuarie 2010

Pericolul flacarii violet

Cu totii am aflat care este efectul flacarii violet asupra oamenilor, ii face sa piarda alegeri de orice fel, sa se balbaie si sa o dea intr-un penibil extrem. Blogul lui Abjectu l-a prins pe Geoana exact cand a fost expus atacurilor parapsiologice si mega sinusoidale ale badigarzilor energetici ai lui Basescu:


Dupa ce am vazut cum un ditamai prostanac este lovit de flacara violet si practic nimicit, sa vedem ce se intampla cu un biet catelush, aflat in proprietatea unei fete cam sarace cu duhul, care nu poate sa ii ofere protectia necesara unui asemenea atac:



Cu asta am demonstrat de ce Basescu, avand in mana flacara violet este periculos, poate chiar mai periculos decat Rumburak.
PS: Am scris "catelush" si "badigarzi" ca sa contribui si eu la campania nationala "Sacrificam totul pentru audienta si prosteala" desfasurata in colaborare cu PROTV, OTV, Libertatea si CANCAN...
UPDATE: Catelul in cauza s-a aflat in sala la binecunoscuta dezbatere de la Cluj. Martorii afirmand ca fluxul energetic negativ eliberat impotriva lui Crin Antonescu, in mod eronat, a fost reflectat in chelia lui Vosganian si redirectionat catre bietul caine care incerca sa ridice un picior si sa isi exercite o anumita treaba mai usurica pe Vuittonul Elenei Udrea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bobbi - Shoarecele de blog