Unele texte sunt pamflete şi trebuiesc tratate ca atare. Orice asemănare cu oameni sau animale reale se pedepseşte conform legii...

marți, 19 ianuarie 2010

Iarna e ca iarna in sectorul 5

Ca un cetatean nefericit ce sunt, m-am nascut in Romania. Si pentru ca in viata omului amarat ii cade painea in veceu si i se scoala in biserica, s-a intamplat ca ghinionul sa fie extrem si sa locuiesc in sectorul 5. Eh, aici exista un primar foarte bogat si amuzant, care din pacate nu s-a imbogatit din glume la modul Jerry Seinfeld ci, mai grav, pe baza increderii bucurestenilor.
Saptamana trecuta am primit cu totii o scrisoare de la Vabnghelie, redactata (cum altfel) pe calculator, in care primarul isi cerea scuze ca nu exista o firma de salubrizare pe sector, dar ca ADP face tot ce se poate pentru a tine muntii de gunoaie departe de scara blocurilor noastre...
Bun, astazi a venit iar ninsoarea si, sa te tii agitatie la Primaria Capitalei, Oprescu in vrie si alte chestii... Cand deodata tuna vocea medicului primar sau primarului medic, cum vreti voi: "Firma angajata la 5 ce face?". De aici m-am prins ca eu, desi ma duc la servici printr-un sector plin de zapada, sunt mai tare decat Oprescu... am primit scrisoare de scuze de la Vanghelie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bobbi - Shoarecele de blog