Unele texte sunt pamflete şi trebuiesc tratate ca atare. Orice asemănare cu oameni sau animale reale se pedepseşte conform legii...

vineri, 30 aprilie 2010

Perle din CV-urile bancherilor

Sunt “perle” din cv`urile unor bancheri, care isi cauta de lucru la concurenta, pe fondul crizei. CV`urile sunt autentice 100 la suta si s-a respectat ortografia autorilor.
“Cunostinte: Cunosc la perfectie sistemele de operare Windows 95, 96, 97, 98, 99 si XP . Utilizare bancomate. Diplome,certificari : Detin certificat calitate B.R.D., cursuri de primire clienti,reflex comercial,spalare a banilor. Am o foarte rapida si eficienta perceptie a conceptelor.” (Operator ghiseu banca top 4)
„Limbi straine:Romana, nivel citit/scris/inteles. Engleza – nivel incepator
Franceza- NU.
Abilitatii: MS Officce, Windows, Internet, pictura, permis auto, email, foto, colectionar diverse”
( Supervizor Front Office banca top 5, la o sucursala in tara, dornica de a se muta la Bucuresti)
„„Ca Manager Operatiuni, am promovat serviciile si podusele bancii, am rezolvat toate problemele operationale din cadrul sucursalei, am informat conducerea bancii asupra oricarei abateri de la prevederi, propunand masuri de eliminare a elementelor cu abateri nejustificate si de incadrare a BVC in cifrele aprobate” (Manager Operatiuni banca romaneasca, aplicand acum pentru o banca din top3)
„Banca are 500-3000 angajati. Responsabilitatile mele erau: Introduce in sistem urmatoarele tranzactii ale clientilor :- schimburi valutare (vanzari/cumparari de valuta contra lei. Valuta contra valuta, lei contra lei, daca era cazul), transferuri intre doua conturi. Am alimentat un ATM cu numerar” (Universal Teller — back-up OPS Coordinator la o banca, in cautarea unui post la concurenta)
„Abilitati: La firma la care am lucrat inainte de a veni in sistemul bancar, am luat locul I la concursul organizat cu privire la introducerea de Contracte in baza de date. Mai detin un atestat Profesional Conatbil Statistician eliberat de Liceul Economic nr.5 obţinut cu nota 7 si o Diplomă eliberată de Ministerul Apărării Naţionale – curs operare Mediul Windows şi Tehnoredactare. APTITUDINI: Sunt comunicativa, personalitate sociabilă, spirit de echipă, punctuală, emotionanta » (coordonator operatiuni banca romaneasca)
"Activitatea mea este apreciata de superiorii mei , care m-a ajutat sa urc pe scara ierarhica .
(…) Sunt convinsa ca voi putea sa devin operationala, dupa un foarte scurt interval de timp , in care sa iau cunostinta de specificul si strategia companiei si ca voi putea creeea o contributie importanta la dezvoltarea activitatii dumneavoastra. Multumindu-va anticipat , raman in asteptarea raspunsului dumneavoastra si va asigur de intreaga mea fidelitate. Aptitudini manageriale: Am condus 6-10 persoane. Am avut responsabilitati. (coordonator servicii clienti, banca greceasca)

Si unul mai lung, dar care merita.
“Cursuri, atestate si premii :
▪Curs “Provocarile zilnice care apar in servirea clientilor” (Bancpost)
▪Nu am premii
Cunostinte : Microsoft Word, Outlook, Messenger, Yahoo, Emeil.
- experienta relevanta in domeniu vanzarilor
- posed o orientare catre client
- sunt o persoana confidentiala
- lucrul in echipa
- putere de concentrare
- persoana cu respect pentru munca

Obiectiv :
Tip job: Full time
Obiectiv profesional: Aplicarea cunostintelor si perfectionarea continua
Departament: Bancar
Oras de lucru: Bucuresti
Nivel Cariera: Peste 3 Ani Experienta
Disponibil: Oricand
Mobilitate : Nu sunt dispusa sa-mi schimb resedinta.
Nu sunt dispusa sa fac calatorii de afaceri alaturi de superiorii ierarhici.”
(Inlocuitor Manager Operatiuni, banca romaneasca)

Un comentariu:

Bobbi - Shoarecele de blog