Unele texte sunt pamflete şi trebuiesc tratate ca atare. Orice asemănare cu oameni sau animale reale se pedepseşte conform legii...

miercuri, 13 aprilie 2011

Ce poti face cu banii de la tati

Mereu am visat cu ochii deschiși că tata este un oligarh rus... Eu nu am pic de voce, vreau sa fiu cantareț și, în general să fiu un dur.
Banii ma ajută, pot sa îmi iau un Lamborghini, să plătesc un studio să facă din vocea mea de măgar una cu sunet metalic (că mai mult nu se poate), îmi plătesc clip scump în LA și o scot pe Eve din papucii de casă să cânte cu mine...
În timpul liber îi plătesc pe Snoop, Fat Joe și alți cocarapperi de peste ocean să colaboreze cu mine și gata, devin cel mai mare rapper din Rusia.



PS Acum vedeți unde a greșit Fizz?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bobbi - Shoarecele de blog