Unele texte sunt pamflete şi trebuiesc tratate ca atare. Orice asemănare cu oameni sau animale reale se pedepseşte conform legii...

sâmbătă, 9 octombrie 2010

Impozit pentru darul de nunta

Este ultima băselniță, pardon, găselniță a lui Boc ce vrea ca în curând să treacă pe la nunți și să ia o parte din darul mirilor.
După succesul programului impozit pentru maneliști, păgânul se visează acum umblând în punga cu daruri a tinerilor însurăței.
Eu am câteva întrebări de bun simț cum fac? invit și câțiva inspectori ANAF la nuntă, și dacă da tot eu le plătesc tacâmul?
Că dacă e așa ma lipsesc de ei, ce eu m-am dus la nunta lor?
În plus e cam împotriva eticii mele să invit pe cineva care să ma jupoaie chiar în cel mai important moment (știu aici am gândit ca o femeie).
Pun pariu ca acum boc se gândește de unde are fonduri ilicitul ala cu barbă și costum rosu care ajunge pe la copii în fiecare an pe 25 decembrie și când să îl pună să plătească impozitul.
Urmează impozitele pe bănuții lăsați de Zâna Măseluță.

Un comentariu:

  1. Parca ii vad: stau la masuta lor, fac calcule si facturi intre 2 sarmale si o hora, iar la sfarsit iti fura mireasa si baga suma de plata (fara numaaar)...

    RăspundețiȘtergere

Bobbi - Shoarecele de blog