Unele texte sunt pamflete şi trebuiesc tratate ca atare. Orice asemănare cu oameni sau animale reale se pedepseşte conform legii...

joi, 22 iulie 2010

Interviu după deshumare cu Nicolae Ceaușescu

În urma acțiunilor unor agenturi de bună credință, care vor să reabiliteze numele de dictator al lui Nicolae Ceaușescu, dar și în urma acțiunilor agenturilor burghezo-moșierești care vor să se asigure că acolo zace trupul făr de suflet al singurului prieten al clasei muncitoare, fostul președinte a fost exhumat. Am profitat și eu de ocazie (fiind prima dată după 98 când am putut să îl prind deasupra) și i-am luat un interviu marelui om de stat.

Rep: Tovarașe secretar general cum va simțiti?

Bine acum, dar e cam cald pe la voi, nici nu am realizat trecerea de la iad la România. De fapt tot în iad aud că sunteți și voi (râde)...

Rep: În iad?!? păi am crezut că stați în Cuba...

Pai inițial așa aranjasez cu tovarașul Iliescu, dar așa sunt cei din Oltenița... cum întorci spatele cum te înșeală.

Rep: Apropo de înșelat, ați înșelat-o vreodată pe tovarașa savantă?

Nu, dar dacă era Ana Pauker un pic mai tânără...

Rep: Ce părere aveți de actualul președinte?

Aaaaa, de Băsescu?

Rep: Da de Băsescu...

Era un marinar destoinic, băieții mei nu se plângeau niciodată de el, raporta la timp, dar mă cam enerva că tragea la măsea wiskey din ala capitalist și tot își umplea nava cu blugi...

Rep: Și de regimul lui de acum, ce credeți?

Păi cred că vă dă exact ce meritați... m-ați împușcat acum 20 de ani ca să aveți iar dictatură... Mai bine stăteați dracu la locurile vostre că vă faceam și eu shaormării și va dădeam telefoane mobile și manele... În plus datoria externă era platită....

Rep: De Boc ce credeți?

Băi nene, chiar acum două zile eram cu Emil Bobu, cu Scaraoțki și tovarașa, jucam șeptică și îl înjuram pe Bobu, el putea lua lecții de la acest tânar destoinic. Bine că și Bobu îmi aducea papucii și ziarul dar să îi și lingă... Omul asta e de viitor.

Rep: Bun, și cum vi se pare România de azi?

Dintre toate popoarili din Evropa, poporul român a fost dintotdeauna un pic mai încet la minte, poate că și de aceea mai aveți comunism și acum. Ce îmi pare rău e că nu am știut de la început ce vreți. M-am apucat eu de construit ca prostul chestii mărețe și v-am dat tv puțin... Păcat. Nu știam că vă place să vă uitați așa de mult la tv. Poate că dacă ați fi avut OTV sau Taraf tv în 89 nu ați mai fi ieșit pe străzi aiurea...

Rep: Pai și dumneavoastră la ce vă uitați?

Acum există un tovaraș care ține cu poporul... DDD îl cheamă. Îmi place de el că este oltean ca mine, am văzut că are o Volga mare albă, dar promite și el. Ce nu îmi place e că mai îl invită pe pramatia aia de baiat al lui Niculescu-Mizil. Aluia nici acum nu i-a venit mintea la cap...

Rep: Ce părere aveți de bloggeri?

Acum un an mi-am tras net în cavou că mă tot zapacea Leana de cap și de atunci am văzut și eu niște bloguri... Prea multă libertate (lasă capul în jos) sper să înființeze secretarul asta general pe care îl aveți acuma o cenzură și pentru internet că nu ar trebui să existe libertate nicăieri tovarași.

Rep: Acum că trebuie să vă bagăm înapoi, ce ați ura poporului român?

Să traiți bineeeeeee!!! (și rade diabolic)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bobbi - Shoarecele de blog