Unele texte sunt pamflete şi trebuiesc tratate ca atare. Orice asemănare cu oameni sau animale reale se pedepseşte conform legii...

luni, 4 iulie 2011

Despre BAC

Toata presa vuieste despre rezultatele slabe de la BAC-ul 2011 de parca rezultatele ar trebui sa fie o surpriza. Cei 20 de ani de imbecilizare, manelizare si OTV-izare isi arata roadele.
Parerea mea este ca inca a fost loc sa se copieze, a fost loc sa se dea vreo spaga ceva. Altfel, promovabilitatea ar fi fost undeva la 20-23% pentru ca asta este nivelul...

Spunea cineva ca Internetul are principalul neajuns ca uneste oamenii obisnuiti cu tot felul de imbecili. Dupa mai bine de 15 ani de utilizare ai Internetului m-am convins ca sunt multi imbecili online, iar nivelul de educatie este foarte scazut si nu este din pacate proportional cu cel de obraznicie.
Mi-a placut foarte mult caricatura asta, apartine lui Mardale (este din 2006), dar am reintalnit-o pe blogul lui zoso, o sheruiesc si eu:


PS: Proprietarii de facultati particulare, care ati facut un business din a da diplome imbecililor, muriti in chinuri!!!!
La 50% promovabilitate, nu o sa mai aveti studenti cu pretentii viitori someri la 26 de ani si o sa ne gasim si noi niste gradinari sau femei de serviciu fara basini in cap.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bobbi - Shoarecele de blog